marți, 3 septembrie 2013

Zakinthos II

Locuitorii din Zakinthos se pregateau de sarbatoarea din 24 august a Sf Dionisios si cand am ajuns noi era agitatie mare in oras.
Am avut cazarea in Laganas. O statiune frumoasa, dar foarte comerciala si cred ca tocmai datorita acestui fapt era si kitchoasa. Pizzerie italiana, restaurant chinezesc, subway....cauti mancare traditional greceasca si dai peste toast-uri si burgeri.
Pe plaja din Laganas am fost in prima zi: apa curata, albastra si placuta, nisipul fin dar nu tocmai curata si aranjata. A doua zi am plecat in cautarea unor plaje mai frumoase si mai ingrijite. Am ajuns pe plajele Ammoudi si Alikanas. Doua plaje frumoase, curate, apa limpede de un albastru divin.

In cea de-a treia zi am facut un tur al insulei cu vaporul.







Pesterile Albastre

Si drumul pe apa continua.. 









Si am ajuns pe plaja Navagio 



Plaja Navagio mai este numita "Shipwrech Beach" (Plaja naufragiului) sau "Smuggler's Cave" (Golful contrabandistilor). 
Legenda spune ca in anul 1980 a esuat la tarm vasul scotian Panagiotis, in timpul unei urmariri cu navele pazei de coasta grecesti, ulterior echipajul disparand fara urma. Nava era celebra ca fiind nava mafiotilor italiani si a contrabandistilor de tigari. 



Portretul lui Poseidon (Zeul marii) in stanca, in Porto Vromi. 





Si am ajuns la Insula Marathonisi, sau Insula Testoasei.
Insula in forma de broasca testoasa este situata in Golful Laganas din Marea Ionica. Este o insula nelocuita, salbatica si aici pot fi vazute broscutele Caretta - Caretta.


Si inapoi in port. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu